Regulamin Hotelu*** Carmen
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu. Stanowi on integralną część umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez zameldowanie w Hotelu, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i części lub całej należności za pobyt w Hotelu. Poprzez dokonanie powyższych czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego warunki.
- Regulamin obowiązuje bez wyjątku wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu.
- Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.carmen.karpacz.pl oraz w recepcji hotelowej.Może on również zostać przesłany drogą mailową na wyraźne życzenie Gościa.
- Opiekunem Gościa jest Recepcja Hotelowa czynna od godziny 8:00 do godziny 22:00
§2 DOBA HOTELOWA
- Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby hotelowe, z wyłączeniem pobytu w ramach pakietów pobytowych.
- Doba hotelowa w pokojach rozpoczyna się o godz. 14:00 i trwa do godz. 11:00 następnego dnia.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 18:00 w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania z Hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi. Pobyt zostanie przedłużony według obowiązującego cennika.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku złamania któregokolwiek w punktów regulaminu.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
- Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób umożliwiający identyfikację i zameldowanie, Recepcjonista na obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godziny 8:00 do godziny 22:00.
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Goscia po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej stawki dla osoby dorosłej zgodnej z cennikiem dostępnym w recepcji hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Hotelu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających na jego terenie.
- Hotel ma prawo odmówić przyjęcia gościa w stanie nietrzeźwym lub po spożyciu środków odurzających.
- W przypadku odwołania rezerwacji, Hotel nie zwraca wpłaconego zadatku lub całej należności. Możliwe jest jednak wykorzystanie wpłaconej kwoty w innym terminie, w miarę dostępności pokoi. Możliwość ta nie obejmuje rezerwacji odbywających się podczas świąt, długich weekendów lub w ramach pakietów pobytowych, w sytuacjach których kwota ta przepada.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w Hotelu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
- W przypadku pobytu w ramach pobytów pakietowych, Gości obowiązuje opłata za pakiet. Wcześniejszy wyjazd nie uprawnia do zwrotu wpłacowej kwoty.
§4 USŁUGI PODSTAWOWE I USŁUGI DODATKOWE
- Hotel świadczy usługi zgodne ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
- Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpiczeństwo zachowania bezwzględnej tajemnicy informacji o Gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu;
- sprzątanie Hotelu i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas niebecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie;
- sprawną pod względem technicznym obsługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które niebędą mogły być usunięte niezwłocznie, Hotel dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność;
- dodatkowo, na życzenie Gościa, w okresie zameldowania Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
- przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu w sejfie hotelowym z zastrzeżeniem p.6 ust.4 Regulaminu,
- przechowanie bagażu Gościa
- zamanianie taxi
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Na terenie Hotelu, dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w przedmiotach wyposażenia oraz obrażenia Gości lub obsługi powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną na wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go gości. Gość zobowiązany jest do zapłaty za wyrządzone szkody na podstawie rzeczywistej straty poniesionej przez Hotel. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa po jego wyjeździe, za wyrządzone szkody w trakcia jego pobytu. Kwota obciążenia zależna będzie od kosztów, jakie musi ponieść Hotel, by doprowadzić zniszczone mienie do pierwotnego stanu. Hotel zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia osług osobie, która je narusza. Oboba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
- Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powienien, ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor i radio, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Nieuzasadnione użycie Ręcznego Ostrzegacza Pożarowego (ROP) skutkuje naliczeniem kary pieniężnej w wysokości 500zł oraz nałożeniem mandaru przez odpowiednie Służby Ratownicze.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Hotel powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
- Hotel zastrzega zobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przekraczających możliwość przechowywania w depozycie hotelowym.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu, lub innego pojazdu należącego do Gościa, znajdującego się na parkingu hotelowym, jak również nie odpowiada za pozostawione w tym pojeździe przedmioty. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pojeździe zwierzęta.
§7 ZWROT PRZEDMIOTÓW POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym, zostaną odesłane na skazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela na okres trzech miesięcy. Po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu.
§8 CISZA NOCNA
- Od godziny 22:00 do gdziny 7:00, w Hotelu obowiązuje cisza nocna.
§9 REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
- Reklamacja powinna zostań złożona niezwłocznie po zauważenia uchybień w standardzie świadczonych usług.
§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Za dodatkową opłatą, Hotel akceptuje pobyt psów lub kotów w wybranych pokojach, jednak właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Pobytu Zwierząt w Hotelu Carmen*** i zaakceptowania jego zapisów.
- Na terenie Hotelu, w tym w pokojach hotelowych i na balkowach, zgodnie z ustawą z dn.8. kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochoronie zdrowia przed następstwani używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U.Nr 81, poz. 529) obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.
- Złamanie zakazu palenia popierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500zł.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładuków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych, ani iluminacyjnych.
- Ze względu na niebezpieczeństwo pożarowe, zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych użądzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia Hotelu. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Za zgubienie lub zniszczenie klucza do drzwi wejściowych, opłata wynosi 300zł. Za zgubienie lub zniszczenie klucza do drzwi do pokoju, opłata wynosi 100zł.
- Gość wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz.626 ze zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu oraz korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobych oraz ich poprawiania. Szczegóły i cele przetwarzania donych osobowych dostępne są na stronie www.carmen.karpacz.pl w zakładce Regulaminy oraz w Recepcji Hotelu.